Konfirmasjon

Velkommen som konfirmant i Østsida Frikirke!

Konfirmantsamlingene finner sted på Gimletun, annenhver onsdag etter skoletid, kl 13.30-15.30. Da er du ferdig med konf.undervisningen før fotballtreninga eller dansen begynner. Der blir det hengetid med vafler, lek, undervisning og gruppe.

Gjennom året vil konfirmantene også ha treffpunkter sammen med andre frikirker. Konfirmasjonstiden avsluttes med leir på Evjetun i august sammen med alle Frikirke-konfirmanter på sørlandet.

I Frikirken ønsker vi at konfirmantene skal få kunnskap og kjennskap til Gud. Vi ønsker å legge til rette for at ungdommene kan bli kjent med en evig Gud som holder gjennom alle livets utfordringer og gleder.

Pris: kr 500,- pr skoleår, som dekker det faste opplegget annenhver uke med snacks og aktiviteter (f.eks. bowling) og bli-kjent-tur.
Leir: kr 4000,- (en hel uke på Evjetun, kun det året man er konfirmant)
I tillegg får man en inngravert skinnbibel som gave fra menigheten.

OBS. Vi har ingen konfirmanter i 2023/2024 - men gleder oss til å ta imot 2010-kullet til neste år!

Kontakt ungdomsarbeider Daniel Dahl for mer info: daniel.dahl@frikirken.no.

PS! Du trenger ikke være medlem i Frikirken for å være konfirmant i Frikirken.

Vil du gi en gave til menigheten?
Trykk her for å gi.