Smågruppe

Du finner ukentlige opplegg for smågrupper oppdatert her.

Vi i Østsida tror det er bra for alle å være med i en mindre gruppe, og at vi bygger gode storfellesskap ved å ha robuste småfellesskap. Vi må bli mindre for å bli større.
Blir du med?

Vi har åpne mannsgrupper, damegrupper og blandede grupper. Vi har jentegruppe (se under tweens) for 6. og 7. trinn. Vi har ogå familiegrupper for hele familien.

Hvorfor være med i en mindre gruppe?
– Være del av et ærlig og livsnært fellesskap, bibelstudie, be for og med hverandre, ærlige svar på ærlige spørsmål, rette fokus på Jesus i hverdagen, bli bedre kjent med noen få i menigheten, diskusjon, forberede/oppsummere gudstjenestene og andre samlinger, trening i å sette ord på hva du tror på, en tid for å le og en tid for å be…

Dette er et tilbud til deg som:

– ønsker å følge Jesus, uansett ståsted du har i dag. Også ateister kan slå følge med Jesus et stykke for å se om Han var den han gav seg ut for å være.

– ønsker å leve ærlig og rett og trenger noen til å oppmuntre deg og holde deg ansvarlig.

Ta kontakt med pastor Rune om du ønsker være med i smågruppe og hvilken type du ønsker – rune.tobiassen@frikirken.no