På menighetsmøte 20. mai ble André Myhren kalt til pastor i Østsida Frikirke. André er fra Sogndalen og har de siste årene jobbet som pastor i Østre Frikirke i Oslo. Han starter opp hos oss i 70% stilling 1. januar 2027. Vi gleder oss stort!
Les mer
Vi ønsker å gjøre stas på alle som er med og bærer Østsida, takke for tjenesten denne våren, og gjøre noe koselig og gøy sammen! For det er gøy å være med i tjeneste!  Derfor inviterer vi deg til sommeravslutning! Vi skal være ute, spise god mat sammen (deilig tapas), og ha noe gøy lek! Når: Søndag 14. juni kl 18-21 Hvor: Hjemme hos Renate og Geir Orre i Grostølveien 36. Meld deg på her - så vet vi ca hvor mange som kommer. Meld deg på innen 11. juni.
Meld deg på her
Bli med på menighetsweekend på Evjetun! Det er et av årets høydepunkter som menighet og en helg som gir god mulighet til dypere relasjoner og mange gode minner! Earlybird-pris frem til og med 21.juni!
Påmelding og mer info her
15.-19. juli er vi mange fra Østsida, og fra frikirker i hele landet som drar til Stavern på sommerfestival! Blir du med? Det er deilig festivalstemning, bibeltimer, lovsang, sjø, bading, is, kaffe, burgere og for de som ønsker - camping (evt internat/airbnb). Meld deg på idag!
Les mer

En disippelgjørende menighet

HverdagsTRO - Østsidas SAMtale-podkast
Powered by Cornerstone