Konfirmasjon

Velkommen som konfirmant i Østsida Frikirke!

Vi ønsker å ha konfirmantundervisning som legger til rette for godt sosialt opplegg, og god bibelsk undervisning. Hensikten med konfirmasjon i Østsida Frikirke er at vi ønsker å være med å hjelpe unge mennesker å vokse i kjennskap og i troen på Gud. Vi vil legge til rette for at ungdommene kan bli kjent med en evig Gud som holder gjennom alle livets utfordringer og gleder.

Vi samles annenhver onsdag på Gimletun, fra 13.30-15.30, med oppstart av undervisning 11. september 2024. Vi ønsker å presentere konfirmantene for menigheten 15. september 2024. Konfirmantopplegget avsluttes med en gudstjeneste 23. august 2025

Gjennom året vil konfirmantene også ha treffpunkter sammen med andre frikirker. Konfirmasjonstiden avsluttes med leir på Evjetun i august sammen med alle Frikirke-konfirmanter på sørlandet.

Meld på din konfirmant her!

Pris: kr 1000,- for et konfirmantår. Denne påmeldingen dekker hele årets utgifter, utenom konfirmantleiren i august 2025. Den vil komme med en egen påmelding. I tillegg får man en inngravert skinnbibel som gave fra menigheten.

Påmeldingen er bindende, og vi ser frem til å bli bedre kjent med konfirmanten din og dere!

Kontakt ungdomsarbeider Daniel Dahl for mer info: daniel.dahl@frikirken.no.

PS! Du trenger ikke være medlem i Frikirken for å være konfirmant i Frikirken.

Vil du gi en gave til menigheten?
Trykk her for å gi.