04.04.2024
Velkommen til fest kun for 4-åringer! Lørdag 11. okt kl 14-15.30 vil vi gjøre stas på 4-åringene våre på Gimletun. Mamma og/eller pappa kan være med, men søsken har ingen adgang. På gudstjenesten søndag 12. okt kl 11 vil vi ha 4-åringene på scenen og gi dem en gave fra menigheten. Meld på ditt barn til ostsida@frikirken.no innen 5. okt.